Backstage24.gr
Υγεία & Ομορφιά

Αρνητικές σκέψεις: Πως μπορούμε να τις απομακρύνουμε από το μυαλό μας;

Άγχος, στεναχώρια, στρες, φόβος…είναι μερικά από τα συναισθήματα που έχουν τουλάχιστον οι περισσότεροι άνθρωποι, τα οποία δυστυχώς έχουν επικρατήσει στην Δυτική κουλτούρα.

Όσοι τα έχουμε, δυστυχώς συνηθίζουμε με αυτά και δεν κάνουμε κάποιες προσπάθειες για να αλλάξουμε λίγο την ψυχοσύνθεση μας.

Ωστόσο, με τις παρακάτω κινήσεις, η καθημερινότητά σας θα αλλάξει μέσα σε λίγες ημέρες.

Ακολουθήστε όποια βήματα θεωρείτε ότι σας ταιριάζουν περισσότερο.

1. Αλλάξτε τη γλώσσα του σώματος

Αν καμπουριάζετε συνήθως, αν σταυρώνετε τα χέρια και τα πόδια σας διαρκώς και έχετε μια εχθρική γλώσσα του σώματος προς άλλους αλλά και προς τον εαυτό σας, θα πρέπει να κάνετε λίγες αλλαγές.

Πρώτα απ’ όλα, διορθώστε τη στάση του σώματός σας. Διατηρείτε πάντοτε ίσια την πλάτη σας. Το σώμα σας θα σας ευχαριστεί και θα νιώσετε καλύτερα, βελτιώνοντας τη διάθεσή σας.

2. Επικοινωνήστε

Για ν’ απαλλάξουμε τον εαυτό μας από τις αρνητικές σκέψεις, βοηθάει πάντα το να μιλάμε σε κάποιο άτομο που εμπιστευόμαστε. Αν και ίσως σας είναι δύσκολο να το πιστέψετε, μπορεί να σας βοηθήσει ακόμη και το να μιλάτε δυνατά με τον εαυτό σας.

Για την ακρίβεια, οι ψυχολόγοι προτείνουν μια συγκεκριμένη άσκηση σε στιγμές μεγάλης έντασης όταν δεν νιώθετε τόσο καλά.

  • Η άσκηση περιλαμβάνει την ηχογράφηση και έκφραση όλων σας των ανησυχιών, δυνατά, σαν να μιλούσατε σε κάποιον που εμπιστεύεστε ή στον ψυχολόγο σας.
  • Αφότου ηχογραφήσετε τον εαυτό σας, απλώς διαγράψτε την ηχογράφηση. Δεν υπάρχει λόγος να την αποθηκεύσετε ή να την ακούσετε.

Εφόσον δεν θα αισθανθείτε την κρίση του ακροατή, θα μπορέσετε να τα βγάλετε όλα από μέσα σας. Έτσι, θα νιώσετε περισσότερη ανακούφιση και θα είστε έτοιμοι να κοιτάξετε την κατάσταση πιο αντικειμενικά.

3. Χαλαρώστε το πνεύμα σας

Αυτές τις ημέρες, το να μάθετε πώς να χαλαρώνετε και να βρείτε τη στιγμή για να το κάνετε είναι ζωτικής σημασίας. Το πρώτο βήμα είναι να βρείτε λίγο χρόνο, να σταματήσετε οτιδήποτε κάνετε και ν’ αρχίσετε απλά ν’ αναπνέετε βαθειά.

Ο σκοπός είναι να επικεντρώσετε την ενέργειά σας στην αναπνοή σας για λίγα λεπτά (5-10 το πολύ), ώστε να μειώσετε τις άμυνές σας και ν’ απελευθερώσετε τη συσσωρευμένη ένταση. Παίρνοντας βαθιές αναπνοές θα εξουδετερώσετε τις αρνητικές σκέψεις για λίγο.

Αυτό θα σας βοηθήσει να τις αντιληφθείτε καλύτερα ώστε να ελέγξετε την κατάσταση και να τις αντικαταστήσετε με θετικές σκέψεις.

4. Πηγαίνετε για έναν περίπατο

Ορισμένες φορές, το να φύγετε από την περιοχή θα σας βοηθήσει ν’ απελευθερώσετε το πνεύμα σας και να σκεφτείτε πιο καθαρά. Ένας περίπατος σ’ ένα πάρκο ή ένα μέρος με καθαρό αέρα, θα σας βοηθήσει ν’ αποσπάσετε τον εαυτό σας και να βάλετε σε μια τάξη τις σκέψεις σας.

Ωστόσο, να θυμάστε ότι οι περίπατοι δεν είναι χρήσιμοι μόνο όταν αισθάνεστε να σας έχουν κατακλύσει οι σκέψεις. Οι εβδομαδιαίοι περίπατοι μπορούν να σας βοηθήσουν ν’ αποφύγετε τις ακραίες επιπτώσεις του άγχους και της αγωνίας.

5.Κάντε μια λίστα με όλα τα καλά πράγματα στη ζωή σας

Πολλές φορές, επικεντρωνόμαστε υπερβολικά στα προβλήματά μας, τόσο πολύ ώστε να μη βλέπουμε τα καλά πράγματα στη ζωή μας. Έτσι, όταν προσπαθείτε να εξουδετερώσετε τις αρνητικές σκέψεις, προσπαθήστε να κάνετε μια λίστα με τα καλά πράγματα.

Έπειτα, θα θυμάστε όλα τα θετικά πράγματα που έχετε και, το πιο σημαντικό, πόσο πολύ αξίζουν. Ο έλεγχος των σκέψεών σας είναι μια καθημερινή εργασία η οποία μπορεί να γίνει ευκολότερη αν προσπαθήσετε λίγο παραπάνω.

 

Πηγή:meygeia.gr

Related posts

Στο Beauty Happening της Rivage βρήκαμε τους νέους μας συμμάχους ενάντια σε εκείνους που “κάλυπταν” την φυσική μας ομορφιά

editor

2+1 Λάθη που σου προσθέτουν κιλά!

supervisor

Το άρωμα των φρούτων.. αδυνατίζει!

supervisor

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό. ΝΑΙ Περισσότερα

Πολιτική Απορρήτου
ledger live