Backstage24.gr
Ψυχολογία ψυχολογικά

Διατροφή: Προσαρμογή μετά τις διακοπές

Μετά από μια χρονιά γεμάτη υποχρεώσεις και κούραση, οι διακοπές είναι απαραίτητες και αναζωογονητικές.

Έχουν την ιδιότητα να αποφορτίζουν από τις έγνοιες, να χαλαρώνουν τις σκέψεις, το σώμα και τα συναισθήματα μας και να μας γεμίζουν ενέργεια για να αντέξουμε μέχρι το επόμενο διάλλειμα.

Μέσα σε όλη αυτή την συναισθηματική αποφόρτιση των διακοπών σημαντική θέση κατέχει και η διατροφική χαλαρότητα. Ούτως ή άλλως το φαγητό είναι άμεσα συνδεδεμένο με έντονες συναισθηματικές αλλαγές είτε αυτές είναι δυσάρεστες είτε είναι ευχάριστες. Και η περίοδος των διακοπών και ιδιαίτερα η χαλαρότητα που προσφέρει διαφαίνεται εντόνως και στη διατροφική μας χαλαρότητα.

Σε άλλους σε μεγάλο βαθμό και σε άλλους σε μικρό βαθμό.

Η διατροφική προσαρμογή λοιπόν, τον Σεπτέμβρη, τον μήνα των επιστροφών είναι για όλους αναπόφευκτη. Η διατροφή ισούται με την ψυχολογία μας όποτε ο Σεπτέμβρης από τη μια πλευρά κρύβει μια μελαγχολία ,όσον αφορά τον αποχωρισμό των διακοπών από την άλλη όμως κρύβει έναν επαναπροσδιορισμό στόχων, όπου πλέον τώρα μια ξεκούραστα και με νέα οπτική μπορούμε εκ νέου να προσπαθήσουμε.

Εάν δηλαδή το θέμα της διατροφής και των περιττών κιλών μας απασχολεί γενικότερα ο Σεπτέμβρης μας προσφέρει την δυνατότητα να έρθουμε πιο κοντά σε αυτό το προσωπικό μας θέμα και να θέσουμε νέους στόχους.

Αυτό που σίγουρα βοηθάει μετά την περίοδο των διακοπών μας είναι να επιστρέψουμε με μικρούς και σαφής στόχους αλλαγής διατροφής, χωρίς να εμπεριέχουν μέσα τους ενοχές για τα διατροφικά λάθη που κάναμε την περίοδο των διακοπών, που οφείλουμε να συγχωρέσουμε στον εαυτό μας.

Παρατηρείτε πολύ συχνά το φαινόμενο, η πλειονότητα των ανθρώπων μετά την περίοδο των διακοπών να «αυτομαστιγώνεται» για τα λάθη που έκανε στις διακοπές στη διατροφή τους και μάλιστα όλο αυτό να το χρησιμοποιούν σαν δικαιολογία ή ακόμα και σαν τιμωρία, όταν επιστρέφουν από τις διακοπές τους, συνεχίζοντας την ίδια λανθασμένη διατροφή.

Ενώ, στον αντίποδα όλο αυτού οφείλουμε να δικαιολογήσουμε και να συγχωρέσουμε τον εαυτό μας που μπορεί να ξεφύγαμε με διατροφικές κραιπάλες και η επιστροφή των διακοπών να σηματοδοτεί ένα νέο ξεκίνημα για να αγαπήσουμε τον εαυτό μας.

Related posts

Πώς μπορούμε να βοηθήσουμε τα παιδιά μας να έχουν υψηλή αυτοεκτίμηση;

Αναστάσης Δαφνής

Το Σύνδρομο της Στοκχόλμης

supervisor

Εποχική Κατάθλιψη

supervisor

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό. ΝΑΙ Περισσότερα

Πολιτική Απορρήτου