Backstage24.gr
Υγεία & Ομορφιά

Είσαι κουρασμένη αλλά δε μπορείς να κοιμηθείς; Σου έχουμε τη λύση!

Ο ύπνος είναι μια βασική ανθρώπινη ανάγκη που όλοι πρέπει να απολαμβάνουμε!

Ανακάλυψε ποια είναι τα λάθη που κάνεις λίγο πριν παραδοθείς στην αγκαλιά του Μορφέα και μεταμόρφωσε τη ζωή σου νύχτα με τη νύχτα.

Υπάρχουν άνθρωποι που απολαμβάνουν τον ύπνο τους και ξυπνούν το πρωί αναζωογονημένοι και ξεκούραστοι. Δεν έχουν στη διάθεσή τους κάποιο μαγικό κόλπο, απλώς ακολουθούν κάποιες γενικές αρχές που τους προσφέρουν ένα καλό και ξεκούραστο ύπνο.

Είσαι κουρασμένη αλλά δε μπορείς να κοιμηθείς; Άλλαξε αυτές τις 3 συνήθειες

Δημιούργησε ατμόσφαιρα
Πριν κατευθυνθείς προς το ζεστό και άνετο κρεβατάκι σου, υπάρχουν κάποια πράγματα που πρέπει να φροντίσεις να κάνεις: να σβήσεις τα φώτα και να φροντίσεις το δωμάτιο σου να είναι ένας ήρεμος και σιωπηλός χώρος, ώστε ο ύπνος να έρθει εύκολα και αβίαστα.

Τέλεια θερμοκρασία
Οι επιστήμονες υποστηρίζουν ότι η ιδανική θερμοκρασία που πρέπει να έχει ένα δωμάτιο ώστε να κοιμάσαι χωρίς να ξυπνάς (είτε από την πολύ ζέστη, είτε από το κρύο) είναι οι 18 βαθμοί. Αντιθέτως ο ύπνος εμποδίζεται και διακόπτεται όταν η θερμοκρασία υπερβαίνει τους 24 ή πέφτει κάτω από τους 12 βαθμούς.

Σωστή διατροφή
Φρόντισε το βράδυ να μην κάνεις υπερβολές στην κατανάλωση φαγητού και ποτού, ενώ κατά τη διάρκεια της ημέρας να μην καταναλώνεις μεγάλες ποσότητες καφέ και ζάχαρης, γιατί ο οργανισμός σου θα είναι σε εγρήγορση όλο το βράδυ. Η υπερβολική επίσης κατανάλωση αλκοόλ προκαλεί ένα βαθύ ύπνο στο πρώτο μισό της νύχτας και διακεκομμένο στο δεύτερο μισό της.

Πηγή: missbloom.gr

Related posts

Η Νόνη Δούνια στο Ιατρείο Αθηνών Focus!

Αναστάσης Δαφνής

Μυστικά για βλεφαρίδες που δεν κολλάνε μεταξύ τους!

Αναστάσης Δαφνής

Ποιο είναι το μυστικό της μακροζωίας

Αναστάσης Δαφνής

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό. ΝΑΙ Περισσότερα

Πολιτική Απορρήτου