Backstage24.gr
Υγεία & Ομορφιά

Εθισμός με το κινητό: 4 τρόποι για αποτοξίνωση!

Δυστυχώς είναι ένα παγκόσμιο φαινόμενο!

Instagram, Facebook, Viber και άλλες εφαρμογές, μας κάνουν να περνάμε αρκετές ώρες της καθημερινότητάς μας στον “ψηφιακό” κόσμο, κάτι που μας κάνει αρκετά απόμακρους και αντικοινωνικούς στην ζωή μας.

Ωστόσο, σε όλα τα πράγματα χρειάζονται ένα μέτρο, το οποίο μπορεί να μπει και στο κινητό μας.

Και στην συγκεκριμένη περίπτωση, υπάρχουν 4 τρόποι,τους οποίους μπορείτε να εφαρμόσετε για να ξεκινήσετε και εσείς την δική σας απεξάρτηση από τον κόσμο των social media.

Βάλτε χρονικό όριο

Ένας πολύ αποτελεσματικός τρόπος να μειώσετε τον χρόνο που περνάτε στο κινητό σας είναι να θέσετε κάποια όρια χρήσης. Αν για παράδειγμα δε γίνεται με τίποτα να κόψετε τη συνήθεια του να το χρησιμοποιείτε πριν κοιμηθείτε, βάλτε ειδοποίηση να το κλείσετε μετά τη μισή ώρα. Αυτό θα σας βοηθήσει όχι μόνο να μην ξεφύγετε αλλά και να απολαύσετε μισή ώρα παραπάνω ύπνο.

Ακόμα μία αρκετά χρήσιμη λειτουργία που είναι πλέον διαθέσιμη στα smartphones σας επιτρέπει να ελέγξετε πόσες ώρες περνάτε καθημερινά χρησιμοποιώντας το τηλέφωνο. Σας δίνεται η επιλογή επίσης να απενεργοποιούνται κάποιες εφαρμογές όταν ξεπερνάτε το όριο που έχετε ορίσει και σας απαγορεύει την πρόσβαση για ένα καθορισμένο χρονικό διάστημα.

Θέστε προτεραιότητες
Πόσες φορές σας τυχαίνει να έχετε πολλά πράγματα να κάνετε μέσα στη μέρα και αντ’ αυτών να σπαταλάτε τον χρόνο σας στα social media; Κάπως έτσι καταλήγετε να αγχώνεστε και να πανικοβάλλεστε όταν ξαφνικά συνειδητοποιείτε πως η ώρα έχει περάσει κι εσείς δεν κάνατε απολύτως τίποτα. Η λύση είναι απλή, αφού το μόνο που χρειάζεται είναι να θέσετε τις προτεραιότητές σας, από την πιο σημαντική έως την πιο ασήμαντη. Μπορείτε να αρχίσετε το πρωινό σας για παράδειγμα χωρίς να καταπιαστείτε με το κινητό. Ξεκινήστε όποια δουλειά έχετε προγραμματισμένη και σκεφτείτε πως μετά θα έχετε ελεύθερο χρόνο να κάνετε ό,τι εσείς θέλετε. Το σημαντικότερο σε αυτή τη μέθοδο είναι να μη μπείτε στη διαδικασία του να ανοίξετε το τηλέφωνό σας πριν από την εκάστοτε εργασία σας, γιατί το πιο πιθανό είναι να σας αποσπάσει και να σας κάνει να ξεχαστείτε.

Διαβάστε ένα καλό βιβλίο
Έρχεται η στιγμή που θέλετε να χαλαρώσετε και να ξεκουραστείτε. Είναι λοιπόν η ώρα να χουχουλιάσετε στον καναπέ ή στο κρεβάτι σας. Τι θα λέγατε την επόμενη φορά η συντροφιά σας τη στιγμή εκείνη να μην είναι το Instagram αλλά ένα καλό βιβλίο; Διαβάζοντας θα έχετε την ευκαιρία να ξεχάσετε αυτά που σας απασχολούν και σας αγχώνουν. Θα μεταφερθείτε σε ένα άλλον κόσμο, πιο μαγικό και ιδανικό. Με τον τρόπο αυτό θα καταφέρετε να ηρεμήσετε πνευματικά, να μπείτε σε μία κατάσταση ραστώνης, η οποία θα σας βοηθήσει ακόμα και στο να κοιμηθείτε καλύτερα και πιο εύκολα. Άλλωστε έρευνες έχουν δείξει πως η χρήση κινητού πριν τον ύπνο μπορεί να δημιουργήσει διαταραχές και αϋπνίες. Προσπαθήστε να το εφαρμόσετε από σήμερα κιόλας και δε θα χάσετε.

Ξεχάστε ότι έχετε smartphone όταν βγαίνετε έξω
Την επόμενη φορά που θα βγείτε για καφέ ή ποτό με τους φίλους σας βάλτε στην άκρη το κινητό σας και ξεχάστε πως βρίσκεται εκεί. Δεν υπάρχει πιο άσχημο πράγμα από το να βλέπετε μια παρέα να κάθεται στο ίδιο τραπέζι και παρόλα αυτά να μην αναπτύσσεται καμία επικοινωνία μεταξύ τους εξαιτίας των smartphones. Επομένως, μην αναλώνετε τον πολύτιμο χρόνο που έχετε μαζί τους στο να χαζεύετε το τι κάνουν οι διαδικτυακοί σας φίλοι στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Συζητήστε με τα άτομα που είναι απέναντί σας και μην αφήνετε τα κινητά να σας στερήσουν όμορφες στιγμές από την καθημερινότητά σας.

 

Πηγή:omorfamystika.gr

Related posts

5 μυστικά για να γαληνέψετε την ψυχή σας

Γιάννης Μαυρίδης

4 λάθη που κάνουμε στο ντεμακιγιάζ και καταστρέφουμε την επιδερμίδα μας!

editor

Σπίτι μάσκα μαλλιών για ενυδάτωση το καλοκαίρι

editor

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό. ΝΑΙ Περισσότερα

Πολιτική Απορρήτου
ledger live