Backstage24.gr
Υγεία & Ομορφιά

Καραντίνα: 3 τρόποι για να ζείτε μία ήρεμη καθημερινότητα

Όχι πανικός!

1 Οργανώστε σωστά το χρόνο σας
Ένας από τους καλύτερους τρόπους αντιμετώπισης στη νέα καραντίνα είναι ο σωστός προγραμματισμός για τη διαχείριση του χρόνου σας και η εξεύρεση ευχάριστων δραστηριοτήτων κατά τη διάρκεια της απομόνωσης. Μερικές ιδέες:

  1. Να παραμείνουμε δραστήριοι σε όλη τη διάρκεια του αυτοπεριορισμού.
  2. Να επιστρατεύσουμε όλες τις δημιουργικές δυνάμεις, ώστε να κάνουμε ένα γεμάτο πρόγραμμα που να μας ευχαριστεί κατά το δυνατόν, παρακολουθώντας online σεμινάρια ίσως επάνω στο επαγγελματικό μας αντικείμενο,
    παρακολουθώντας διαδικτυακές θεατρικές παραστάσεις και virtual επισκέψεις σε μουσεία ανά τον κόσμο,
  3. να μελετήσουμε βιβλία που θέλαμε και δεν προλαβαίναμε,
  4. να κάνουμε εκκαθάριση και αρχειοθέτηση φωτογραφιών/χαρτικών – καθώς έτσι είναι λίγο σα να τακτοποιούμε και το “μέσα μας”, δεδομένου ότι το σπίτι και το γραφείο μας είναι και λίγο ο εαυτός μας,
  5. να εμπλακούμε σε εθελοντικές δράσεις είτε οργανωμένες από φορείς, είτε προσωπικής βάσης όπως π.χ. ψώνια πρώτης ανάγκης για έναν ανήμπορο γείτονά μας ή για έναν άστεγο παροχή αντισηπτικών,
  6. να συνομιλήσουμε με φίλους που δεν είχαμε την ευκαιρία τόσο καιρό,
  7. να απολαύσουμε τη συντροφιά δικών μας ανθρώπων μέσω διαδικτύου.
  8. Να περπατήσουμε έστω μέσα στο σπίτι – αλλά και εκτός – κατά τα επιτρεπόμενα – υιοθετώντας ένα ασκησιολόγιο.

2 Ζητήστε βοήθεια
Η επικοινωνία με κάποιο επαγγελματία ψυχικής υγείας – με στόχο την ψυχοκοινωνική σας στήριξη- είναι απαραίτητη στη νέα καραντίνα. Σε περίπτωση απομόνωσης οι ψυχολόγοι και άλλες ειδικότητες δύνανται να παρέχουν τις υπηρεσίες τους εξ αποστάσεως, χρησιμοποιώντας πλατφόρμες παροχής ηλεκτρονικών υπηρεσιών.

3 Περιορίστε την ενημέρωση σας μόνο από αξιόπιστες πηγές
Είναι σημαντικό να λαμβάνετε ακριβείς και έγκαιρες πληροφορίες σχετικά με τη δημόσια υγεία και με τη διάδοση του ιού και της νόσου COVID-19, αλλά η υπερβολική έκθεση σε ειδήσεις που σχετίζονται με τον ιό μπορεί να οδηγήσει σε αυξημένα συναισθήματα φόβου και άγχους.

Οι ψυχολόγοι συστήνουν να εξισορροπηθεί ο χρόνος που αφιερώνεται σε ειδήσεις και κοινωνικά μέσα με άλλες δραστηριότητες που δεν συνδέονται με την πανδημία. Κάποιες δραστηριότητες με τις οποίες μπορείτε να απασχολείστε στην παρούσα φάση είναι: η ανάγνωση βιβλίων, η μουσική, η ζωγραφική ή η εκμάθηση μιας νέας γλώσσας.

 

Πηγή:omorfa-mystika.gr

 

Related posts

Τι να ΜΗΝ τρώτε μετά τις 10 το βράδυ

supervisor

Κρέμα για τις πανάδες από λεμόνι

supervisor

7 καθημερινές συνήθειες που γερνούν το δέρμα!

Αναστάσης Δαφνής

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό. ΝΑΙ Περισσότερα

Πολιτική Απορρήτου
ledger live