Backstage24.gr
Lifestyle

Πάνος Θεοδώρου: “Ο καλύτερος τρόπος για να βρεις την ευτυχία δεν είναι να την αναζητήσεις, αλλά να τη δημιουργήσεις” (ΦΩΤΟ + ΒΙΝΤΕΟ)

Πολλοί θα τον θυμάστε, από τον 2ο κύκλο του Survivor -το οποίο σημειωτέον- επιστρέφει οσονούπω και πάλι στους τηλεοπτικούς μας δέκτες.

Ο Πάνος Θεοδώρου, κατετάγη 6ος στο παιχνίδι, ωστόσο αυτό δεν τον εμπόδισε να συνεχίσει αργότερα τις επαγγελματικές του υποχρεώσεις.

Η γυμναστική έχει γίνει τα τελευταία χρόνια αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς του, κάτι που αποδεικνύεται σαφώς από τις αναρτήσεις του.

Ο personal trainer, μπορεί να “ανάβει φωτιές” με το καλογραμμωμένο σώμα του, ωστόσο δεν παραλείπει να βοηθάει και να υποστηρίζει τους φίλους του στο Instagram είτε με φράσεις ενδυνάμωσης είτε με κάποια tips εκγύμνασης για όλο το σώμα.

Για του λόγου το αληθές, δείτε μερικά από τα πιο πρόσφατα posts του:

View this post on Instagram

‼️Reactive Impact Training‼️ • • Γραμμωμένοι κοιλιακοί δεν σημαίνει απαραίτητα δυνατό κέντρο και λειτουργικότητα. Το μυστικό κρύβεται στα κατώτερα στρώματα και όχι στα ανώτερα που συνήθως πιστεύουμε.👊😉 • • Ο πυρήνας είναι το κέντρο δύναμης όλου του σώματος και ο βασιλιάς της κίνησης. Σκεφτείτε έναν κορσέ που θα σας προστατεύει και θα σας στηρίζει για όλη σας τη ζωή, αρκεί να τον έχετε θωρακίσει κατάλληλα. 🙏 • • Είναι σημαντικό να επιτευχθεί πρώτα η σταθερότητα του πυρήνα για την προστασία της σπονδυλικής στήλης και δεύτερον να παράγουμε δύναμη κατά την διάρκεια δυναμικών κινήσεων διατηρώντας ταυτόχρονα τη σταθερότητα.. Το θέμα είναι πως θα γίνουμε λειτουργικοί και ισχυροί άνθρωποι, αυξάνοντας την αθλητική μας απόδοση ενώ παράλληλα κερδίζουμε πολλαπλά οφέλη για την υγεία μας. • • Σήμερα με αυτό το ειδικό εφέ και τη δύναμη της μετατόπισης θα φτάσουμε στα κατώτερα στρώματα θα δουλέψουμε τους σταθεροποιητές και θα πυροδοτήσουμε τον συνδετικό μας ιστό. • • ⚠️ Το εντυπωσιακό είναι ότι μειώνοντας το εύρος μετατόπισης η αλλάζοντας τον ρυθμό εκτέλεσης η δυσκολία διπλασιάζεται και μάλιστα με μόλις 300-400 γραμμάρια.. 👍 Τα εργαλεία μας.. Αναπνοή, έλεγχος, σταθερότητα! • • 👉 Αν δεν έχετε άμμο δοκιμάστε το με ένα μισογεμάτο μπουκάλι νερό. 😉 Πραγματοποιήστε όλες τις ασκήσεις για 30-45 Sec δίνοντας έμφαση στον έλεγχο. Επαναλάβετε τον κύκλο των ασκήσεων άλλες 2-3 φορές. • • 1) Power Twist > 30 – 45 Sec Work 2) Kayak Lunge Row > 30 Sec Work Each Side 3) Knee Power Twist > 30 Sec Work Each Side 4) Seated Power Push > 30-45 Sec Work 5) Seated Twist > 30 Sec Work Each Side 6) Pull Over Crunches > 30-45 Sec Work • • ✅ Δοκιμάστε το και αφήστε σχόλιο για την εμπειρία σας. Επίσης για περισσότερες απορίες στείλτε μου προσωπικό μήνυμα.🙏 • • Share it with friends, try it out and tag @panostheodorou • • @underarmourgr #underarmourgreece #powerworkout #panostheodorou #workout #motion #physics #fitnesslife #animalmovement #mobilityworkout #primalmovement #fullbodyworkout #fitnesstip #gymnastic #exercises #homeworkout #bodytransformation #crosstraining #calimove #coretraining #fitness #athletes #bodyweightworkout

A post shared by Animal Movement (@panostheodorou) on

 

Related posts

Τα σπαρακτικά λόγια του Λάκη Λαζόπουλου στην κηδεία της μητέρας του

Αναστάσης Δαφνής

Χάρης Ρώμας: Θα επιστρέψω στην τηλεόραση με κωμωδία

Αναστάσης Δαφνής

Φούλ ερωτευμένη η Sofia Vergara!-(φωτο)

supervisor

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό. ΝΑΙ Περισσότερα

Πολιτική Απορρήτου
ledger live