Backstage24.gr
Lifestyle Υγεία & Ομορφιά

Πήρες κιλά στις γιορτές; Έτσι θα τα χάσεις βήμα-βήμα

Όχι δίαιτα αλλά σωστή διατροφή!

Όλοι μας έχουμε πει ότι από την νέα χρονιά θα προσέξουμε αρκετά την διατροφή μας, καθώς οι περισσότεροι από εμάς έχουμε “αρπάξει” αρκετά κιλά την περίοδο των Χριστουγέννων.

Πως όμως μπορούμε να τα χάσουμε;

Σύμφωνα με το εύκολο και καθόλου αυστηρό πρόγραμμα του Κωνσταντίνου Ξένου, που αποκάλυψε ο ίδιος στο “Πρωινό” της Φαίης Σκορδά:

Ο στόχος του ειδικού είναι διπλός, αύξηση της σωματικής δραστηριότητας κατά 5000 βήματα καθημερινά, από την οποία θα κάψουμε 350 θερμίδες παραπάνω και μείωση περίπου 650 θερμίδων καθημερινά με ένα πλάνο διατροφής 1600-1700 θερμίδων, οπότε θα υπάρξει ένα έλλειμμα 1000 θερμίδων/ ανά ημέρα, το οποίο μεταφράζεται σε απώλεια τουλάχιστον ενός κιλού την πρώτη κιόλας εβδομάδα.

Η διατροφή που πρότεινε ο ειδικός είναι μεσογειακή με χαμηλά σάκχαρα και τόνισε πως η απώλεια, κυρίως λίπους πρέπει να γίνει αργά και σωστά με ήπιο υποθερμιδικό πλάνο. 

Πρώτο Πλάνο:

Πρωινό: 3 κρίθινα παξιμάδια + 3 κουταλιές της σούπα τυρί κότατζ

Μεσημεριανό: 100 γρ Φακές με 100 γραμ. τόνο και πράσινη σαλάτα + ψωμί ολικής άλεσης (μια φέτα)

Βραδινό: Γιαούρτι +4 κουταλιές της σούπας βρώμη και ξερά δαμάσκηνα

Ενδιάμεσα: Μπανάνα ή αμύγδαλα 

Δεύτερο πλάνο:

Πρωινό: 1 ποτήρι γάλα + 1 φρούτο + 3 κριτσίνια ολικής άλεσης

Μεσημεριανό: 3 κουταλιές της σούπας ρύζι, ντομάτα και αγγούρι σε σαλάτα + κοτόπουλο

Βραδινό: Σαλάτα λάχανο και καρότο, φρυγανιές ολικής άλεσης:

Ενδιάμεσο: γιαούρτι με μέλι 

 

Πηγή: ΤΟ ΠΡΩΙΝΟ

Related posts

Πιγκουίνος γυρίζει σπίτι και βρίσκει τη γυναίκα του… με άλλον -(video)

supervisor

7 λόγοι για να πίνεις περισσότερο νερό!

Αναστάσης Δαφνής

Υποδεχτείτε το καλοκαίρι στο χώρο της εταιρείας SALT WATER στο Astir Beach

editor

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό. ΝΑΙ Περισσότερα

Πολιτική Απορρήτου
ledger live