Backstage24.gr
Υγεία & Ομορφιά

Τέλος η ξηρή επιδερμίδα τον χειμώνα!

Τα tips που θα σε σώσουν! 

Εάν έχεις ευαίσθητη ή ξηρή επιδερμίδα, ξέρεις ότι οι εναλλαγές θερμοκρασίας αυτή την εποχή (κρύο και βροχή έξω – ζέστη και ξηρή ατμόσφαιρα μέσα) μπορούν να αφυδατώσουν το δέρμα σου, με αποτέλεσμα μια αίσθηση τραβήγματος, φαγούρα και ξεφλούδισμα τοπικά.

Η δερματολόγος και παθολόγος δρ Maryam Zamani, μοιράζεται μαζί μας τις συμβουλές της για πιο υγιές δέρμα το χειμώνα. «Γενικά το δέρμα είναι πιο ξηρό το χειμώνα όταν πέφτουν η θερμοκρασία και τα επίπεδα υγρασίας.

Το φυσικό φράγμα προστασίας της επιδερμίδας μπορεί να καταβληθεί από τον ξηρό εσωτερικό αέρα που προκαλείται από τη θέρμανση, κι αυτό αυξάνει την απώλεια νερού από το δέρμα» εξηγεί η δρ Zamani. «Στο φυσιολογικά ενυδατωμένο δέρμα οι σμηγματογόνοι αδένες παράγουν σμήγμα. Αυτό δρα ως φράγμα προστασίας αποτρέποντας την εξάτμιση του νερού. Όμως το ξηρό και κρύο περιβάλλον, μαζί με τον παγωμένο αέρα το χειμώνα εμποδίζουν τη φυσιολογική αυτή ικανότητα της επιδερμίδας»

Τέλος στη ξηρή επιδερμίδα
Τι μπορείς να κάνεις για να μαλακώσεις και το πιο ταλαιπωρημένο από το χειμώνα δέρμα;

Άλλαξε συνήθειες στο ντους
Πριν το ντους χρησιμοποίησε μία στεγνή βούρτσα σώματος για να απαλλαγείς από τα νεκρά κύτταρα. Μάθε περισσότερα για το ξηρό βούρτσισμα εδώ! Κάνε χλιαρά ντους (όχι καυτά) για όχι περισσότερο από 10 λεπτά μία φορά τη μέρα. Στέγνωσε το δέρμα σου ταμποναριστά και μέσα στα επόμενα τρία λεπτά άπλωσε μία κρέμα σώματος χωρίς άρωμα.

Ξέχνα το σαπούνι
Απόφυγε τα αντιβακτηριακά σαπούνια και συστατικά, τα αρωματισμένα προϊόντα και οτιδήποτε περιέχει αλκοόλ.

Άλλαξε τα ρούχα σου
Φόρα άνετα βαμβακερά ρούχα αντί για μάλλινα που μπορεί να ερεθίσουν το ξηρό δέρμα. Και φόρα γάντια για να προστατεύεις τα χέρια σου από τα στοιχεία της φύσης.

Πρόσθεσε αυτές τις τροφές
Εμπλούτισε τη διατροφή σου με τροφές πλούσιες σε ω3 λιπαρά οξέα που έχουν αντιφλεγμονώδη επίδραση και μπορεί να ανακουφίσουν το ερεθισμένο δέρμα. Ψάρια όπως η σαρδέλες, ο γαύρος, η ρέγκα και ο σολομός είναι πολύ καλές πηγές τους. Εάν είσαι vegan, πρόσθεσε λιναρόσπορο στις σαλάτες, στα smoothies ή στο πρωινό σου γάλα ή γιαούρτι με βρόμη. Το λάδι καρύδας επίσης συμβάλει στην καλή υγεία του δέρματος.

Περιόρισε το πρόχειρο φαγητό
Η ζάχαρη, η φρουκτόζη και τα επεξεργασμένα φαγητά δεν κάνουν κακό μόνο στη μέση σου αλλά μπορεί να επηρεάσουν και το δέρμα σου. Επίσης, μείωσε την πρόσληψη δημητριακών. Τα τρόφιμα αυτά έχουν υψηλό γλυκαιμικό δείκτη που σημαίνει ότι ανεβάζουν απότομα την ινσουλίνη με αποτέλεσμα να προκαλούνται φλεγμονές στον οργανισμό σου – κι αυτό δεν είναι καθόλου καλό όταν το δέρμα σου είναι ήδη ερεθισμένο εξαιτίας του περιβάλλοντος.

Πηγή: shape.gr

Related posts

7 tips για ακαταμάχητα χείλη!

Αναστάσης Δαφνής

Μάσκα για κωφούς και βαρήκοους συνανθρώπους μας από την Ελληνίδα σχεδιάστρια Όλγα Καραβερβέρη

Γιάννης Μαυρίδης

Τι να κάνεις από το βράδυ για να έχεις τέλεια μαλλιά όταν ξυπνήσεις;

Αναστάσης Δαφνής

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό. ΝΑΙ Περισσότερα

Πολιτική Απορρήτου
ledger live