Backstage24.gr
Υγεία & Ομορφιά

Ύπνος: 5+1 συμβουλές για να κοιμάσαι καλύτερα στη καραντίνα

Σημαντικά οφέλη για τον εαυτό σου

1. Ύπνος με πρόγραμμα για όλη την οικογένεια

Πηγαίνετε στο κρεβάτι σας την ίδια ώρα κάθε ημέρα και ξυπνήστε συγκεκριμένη ώρα κάθε πρωί. Προσπαθήστε να τηρείτε – όσο αυτό είναι εφικτό – την καθημερινό σας πρόγραμμα. Η διατήρηση της οικογενειακής ρουτίνας είναι πολύ σημαντική σε στιγμές κρίσεις. Κάθε αλλαγή στο καθημερινό πρόγραμμα μπορεί να διαταράξει τον ύπνο σας και να αυξήσει τα επίπεδα του άγχους σας. Συνεπώς, τηρώντας ένα πρόγραμμα για εσένα και την οικογένειά σου, τους περνάς το μήνυμα ότι ακόμα και σε δύσκολους καιρούς και σε πράγματα που δεν μπορείς να ελέγξεις, μπορείτε μαζί να διατηρήσετε τον έλεγχο της ζωής σας.

2. Ενημέρωση με όρια

Καλό είναι να βάζεις πρόγραμμα και στον χρόνο που αφιερώνετε στην ενημέρωση, είτε αυτό σημαίνει ειδήσεις, είτε social media. Όλα αυτά αυξάνουν περισσότερο το άγχος σας και επηρεάζουν αρνητικά τον ύπνο σας.

3. Μην ξεχνάς την άσκηση

Φρόντισε να συμπεριλαμβάνεις οποιασδήποτε μορφής άσκηση στην καθημερινή σου ρουτίνα. Μην ξεχνάς ότι η άσκηση σε βοηθάει να κοιμάσαι καλύτερα και είναι απαραίτητη για τη σωματική και την ψυχική σου ευεξία. Το να πας μία βόλτα έξω ή να κάνεις λίγο τρέξιμο – κρατώντας φυσικά τις απαραίτητες αποστάσεις από τους γύρω σου – είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να εκτεθείς στη βιταμίνη D, η οποία επίσης βελτιώνει το ανοσοποιητικό σου και φυσικά να μειώσεις το άγχος και το στρες σου. Αν πάλι δεν μπορείς να βγεις έξω, μπορείς να κάνεις γυμναστική στο σπίτι μόνος σου ή χρησιμοποιώντας τις δωρεάν online εφαρμογές και βίντεο που κυκλοφορούν. Έτσι θα διατηρήσεις τη φόρμα σου!

4. Κράτα την επαφή σου με τους γύρω σου

Με τη βοήθεια της τεχνολογίας, μπορείς να διατηρήσεις την επαφή σου με τον έξω κόσμο. Έρευνες δείχνουν ότι οι άνθρωποι που είναι ή αισθάνονται μόνοι τους, αντιμετωπίζουν δυσκολίες στον ύπνο τους. Και τα προβλήματα ύπνου σε κάνουν να αισθάνεσαι ακόμα πιο μόνος. Είναι ένας φαύλος κύκλος. Επομένως, για να προστατεύσεις την ψυχική σου υγεία – και τη δημόσια υγεία – τώρα που είσαι στο σπίτι βρες δημιουργικούς τρόπους για να μιλάς με τους φίλους σου και την οικογένεια σου. Θυμήσου να επικοινωνείς και με τους μεγαλύτερους σε ηλικία συγγενείς σου, καθώς εκείνοι είναι πιο πιθανό να νιώθουν μοναξιά αυτές τις ημέρες.

5. Κάνε μία πράξη καλοσύνης

Κάνε κάτι που θα σε γεμίσει θετική ενέργεια. Γράψε ένα σημείωμα σε κάποιον, στείλ’ του ένα email, πάρ’ τον με βιντεοκλήση ή παράγγειλε και στείλ΄ του κάτι. Με αυτόν τον τρόπο θα του δείξεις ότι τον σκέφτεσαι. Μία μικρή πράξη καλοσύνης βελτιώνει την ψυχική σου υγεία, αλλά και εκείνη του αποδέκτη.

6. Σκέψου θετικά

Όταν αγχώνεσαι και σε πιάνει πανικός, σκέψου απλά το εξής: κι αυτό επίσης θα περάσει και εστίασε στο παρόν. Το να σκέφτεσαι το μέλλον για να προσπαθείς να προβλέψεις πότε θα περάσει η κρίση, σου κάνει κακό.

Πηγή:thriveglobal.gr

Related posts

Γιατί πάντα πεινάμε αφού πιούμε αλκοόλ;

Αναστάσης Δαφνής

Λαμπερά μαλλιά τώρα: 3 εύκολες μάσκες που αξίζει να δοκιμάσεις!

supervisor

Παγκόσμια ημέρα κατά του παιδικού καρκίνου

Αναστάσης Δαφνής

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό. ΝΑΙ Περισσότερα

Πολιτική Απορρήτου
ledger live