Backstage24.gr
Υγεία & Ομορφιά

3 λόγοι για να σταματήσεις να τρως junk food

Σταμάτα σήμερα κιόλας!

Oι περισσότεροι άνθρωποι λατρεύουν τη γεύση του junk food, κι ανήκεις κι εσύ σ’ αυτούς δεν θα πρέπει να νιώθεις άσχημα για τον εαυτό σου. Παρόλο που ξέρουμε καλά πόσο σημαντική είναι η υγιεινή διατροφή και πόσα οφέλη κερδίζουμε ετοιμάζοντας οι ίδιοι το φαγητό μας στο σπίτι, εντούτοις συχνά είναι πολύ δύσκολο να αντισταθούμε στις τραγανές τηγανητές πατάτες, τα ζουμερά burger ή τις νόστιμες σάλτσες που πλημμυρίζουν τα πιάτα των εστιατορίων fast food. Ωστόσο, καλό είναι να δείξουμε αυτοσυγκράτηση και να πάψουμε να βλέπουμε το junk food σαν μια επιλογή για την καθημερινή διατροφή μας, αλλά να περιορίσουμε την κατανάλωσή του σε ειδικές (και σπάνιες) περιστάσεις. Να μερικοί λόγοι για να σε πείσουμε:

Το junk food προκαλεί παχυσαρκία
Οι τροφές που περιέχουν πολλές θερμίδες και είναι πλούσιες σε κορεσμένα λιπαρά (όπως αυτά που περιέχονται στο junk food) είναι από τους βασικούς παράγοντες που προκαλούν παχυσαρκία, γιατί η ενέργεια που προσφέρουν στον οργανισμό είναι «κενή», δηλαδή χωρίς καμία θρεπτική αξία. Οι περιττές θερμίδες που παίρνεις τρώγοντας το αγαπημένο σου burger με πατάτες και σος, αποθηκεύονται άμεσα με τη μορφή λίπους στην κοιλιά, τους γοφούς και τους μηρούς. Κι επειδή η συνήθεια του junk food δύσκολα κόβεται, εξίσου δύσκολα μπορεί να απαλλαγεί κανείς από αυτό το λίπος. Όταν μάλιστα αυτού του είδους η διατροφή συνδυάζεται με καθιστική ζωή, έλλειψη άσκησης και κακή ποιότητα ύπνου, τότε τα πράγματα είναι ακόμη χειρότερα.

Το junk food περιέχει πολλή ζάχαρη
Ακόμα κι αν δεν έχεις παραγγείλει ποτέ γλυκό σε fast food, είανι εξαιρετικά πιθανό φεύγοντας να έχεις καταναλώσει περισσότερη ζάχαρη από όση θα είχες φάει εάν είχες καθίσει σε ζαχαροπλαστείο! Πολλές από τις σάλτσες, τα dressings στις σαλάτες και άλλα πιάτα αυτών των εστιατορίων περιέχουν μεγάλη ποσότητα ζάχαρης και τεχνητές γλυκαντικές ουσίες που είναι επιζήμιες τόσο για τη σιλουέτα όσο και για την υγεία σου.

Το junk food περιέχει πολύ αλάτι
Ένας από τους λόγους που αυτά τα φαγητά είναι τόσο νόστιμα είναι επειδή περιέχουν πολύ αλάτι. Όμως, η υπερβολική κατανάλωση νατρίου προκαλεί κατακράτηση υγρών και άλλα προβλήματα στη γενικότερη υγεία.

Μια σχετικά ασφαλής λύση είναι να ετοιμάζεις μόνη σου στο σπίτι τα αγαπημένα σου junk food, ώστε να μπορείς να ελέγχεις την ποσότητα των λιπαρών, της ζάχαρης και του αλατιού που καταναλώνεις. Μπορεί να μην είναι το ίδιο νόστιμα με αυτά που θα αγόραζες απ’ έξω, αλλά θα είναι σίγουρα πολύ πιο light και υγιεινά και, μόνο γι’ αυτό, αξίζει να τα προτιμήσεις!

Πηγή:shape.gr

Related posts

10 σπιτικές μάσκες προσώπου Βρείτε ποια σας ταιριάζει!

supervisor

Δώσε τέλος στην ανεπιθύμητη τριχοφυΐα!

supervisor

Πως να αντιμετωπίσεις τις ημικρανίες

supervisor

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό. ΝΑΙ Περισσότερα

Πολιτική Απορρήτου