Backstage24.gr
Υγεία & Ομορφιά

3+1 κανόνες για να ζυγίζεσαι σωστά

Όταν ξεκινάμε έναν συγκεκριμένο τρόπο δίαιτας (ή μια πιο προσεγμένη διατροφή), ορισμένοι από εμάς, ζυγιζόμαστε κάθε μέρα, έχοντας σκοπό την γρήγορη απώλεια βάρους, κάτι φυσικά που μας εντείνει το άγχος ακόμα περισσότερο.

Αυτό φυσικά δεν θα βοηθήσει την ψυχολογία μας, η οποία με το πέρας των εβδομάδων, θα πέφτει όλο και πιο χαμηλά.

Αυτοί είναι οι 3+1 κανόνες:

1. Ζυγίσου μια φορά την εβδομάδα

Εάν παρακολουθείς την πρόοδο μιας δίαιτας, μπορεί να μπεις στον πειρασμό να ανεβαίνεις στη ζυγαριά σε καθημερινή βάση – αλλά μην το κάνεις.

“Δεν υπάρχει λόγος να ζυγίζεσαι περισσότερο από μία φορά την εβδομάδα. Με τις καθημερινές διακυμάνσεις του νερού, το σωματικό βάρος μπορεί να αλλάξει δραστικά σε καθημερινή βάση”, λέει η Rachel Fine, εγγεγραμμένη διαιτολόγος και ιδιοκτήτης του “Το the Pointe Nutrition”.

“Η ζύγιση την ίδια ώρα σε εβδομαδιαία βάση θα σου δώσει μια πιο ακριβή εικόνα”.

2. Ζυγίσου το πρωί

Όταν η εβδομαδιαία ζύγιση κυλάει, μην ανέβεις στη ζυγαριά αφού πιείς ένα μπουκάλι νερό ή φας ένα γεύμα. Για το πιο ακριβές βάρος, το ζύγισμα είναι το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνεις το πρωί.

“Η ζύγιση το πρωί είναι πιο αποτελεσματική επειδή είχες αρκετό χρόνο για να αφομοιώσεις και να επεξεργαστείς τα τρόφιμα. Δεν θα επηρεαστεί από αυτό που έχεις φάει ή δεν έχεις επεξεργαστεί ακόμη”, λέει η Lauren O’Connor, εγγεγραμμένος διαιτολόγος και ιδιοκτήτης της Nutri Savvy Health.

3. Διατήρησε τους παράγοντες σταθερούς

Εάν θέλεις ο αριθμός στη ζυγαριά να είναι ακριβής, πρέπει να περιορίσεις τις μεταβλητές στο ελάχιστο.

Εάν ζυγίζεις τον εαυτό σου γυμνό μια φορά τη βδομάδα και φοράς ρούχα προπόνησης την επόμενη, ο αριθμός στη ζυγαριά θα είναι διαφορετικός – αλλά δεν θα έχει καμία σχέση με το βάρος που έχεις κερδίσει ή χάσει.

Να είσαι συνεπής όταν ζυγίζεσαι. Ζυγίσου πάντα την ίδια ώρα. Εάν πηγαίνεις στο μπάνιο πριν ανέβεις στη ζυγαριά, πηγαίνετε πριν το κάνεις ξανά την επόμενη φορά. Ζυγίζεσαι χωρίς ρούχα; Κράτησε το έτσι, ή δοκίμασε να φοράς τα ίδια ρούχα κάθε εβδομάδα.

4. Παρακολούθησε την πρόοδο σου

Ζυγίσου μια φορά την εβδομάδα. Βλέπεις τον αριθμό να μειώνεται. Αλλά αν θέλεις πραγματικά να αξιοποιήσεις το μεγαλύτερο όφελος από τη σχέση σου με τη ζυγαριά, πρέπει να παρακολουθείς την πρόοδό σου.

Η παρακολούθηση της απώλειας βάρους σου – είτε αυτό συμβαίνει διατηρώντας ένα σημειωματάριο των εβδομαδιαίων βαρών σου, είτε χρησιμοποιώντας μια εφαρμογή απώλειας βάρους – θα σε βοηθήσει να αποκτήσετε μια καλύτερη συνολική εικόνα του τι συμβαίνει με το σώμα σου.

Πηγή:ilovestyle.com

Related posts

Νέα αντιοξειδωτική σειρά προσώπου Blueberry Siberica με βάση τα άγρια blueberries από την Natura Siberica

Γιάννης Μαυρίδης

5 beauty tips για να βγαίνεις ακόμα πιο όμορφη στις φωτογραφίες!

supervisor

3 πρωινά tips που θα αλλάξουν την ψυχολογία στη μέρα σας

Γιάννης Μαυρίδης

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό. ΝΑΙ Περισσότερα

Πολιτική Απορρήτου
ledger live