Backstage24.gr
Lifestyle Υγεία & Ομορφιά

4+1 tips για να έχεις μεγαλύτερη επίδοση από το μεσημέρι και μετά

Οι περισότεροι άνθρωποι ξυπνάμε κάπως στραβά το πρωί, γιατί ευχόμαστε η κάθε μας μέρα να είναι Σάββατο ή Κυριακή. 

Φυσικά, ένα γλυκό ή ένας καφές είναι αρκετά να μας κρατήσουν κάποιες ώρες. Είναι όμως αποδοτικά για όλη την ημέρα που εργαζόμαστε;

Αυτά είναι τα 5 πιο επιτυχημένα βήματα για μία πιο παραγωγική μερα:

#1. Κουβέντιασε περπατώντας

Τα meetings… περπατώντας μπορεί να σου φανούν αλλόκοτα στην αρχή αλλά θα συνηθίσεις. Ένα γρήγορο περπάτημα μετά το μεσημεριανό όχι μόνο σε ξυπνά, αλλά αποδιώχνει από πάνω σου την πίεση της δουλειάς ενώ παράλληλα σε… γυμνάζει. Ναι, είδες πόσα οφέλη; Συστήνεται για μικρά γκρουπ – όχι περισσότεροι από 4.

#2. Δοκίμασε ένα φυσικό τονωτικό ενέργειας 

Ένα φλιτζάνι πράσινο τσάι είναι σίγουρα καλύτερη εναλλακτική από τον δεύτερο ή τρίτο καφέ της ημέρας. Ομοίως, αν δεν μπορείς να ζήσεις χωρίς σοκολάτα, δοκίμασε μαύρη σοκολάτα με αμύγδαλα.

#3. Ενυδάτωση 

Ακόμα και 2% πτώση στα επίπεδα νερού μπορεί να προκαλέσει πρόβλημα στη συγκέντρωση. Κάθε όργανο στο σώμα μας βασίζεται στην ενυδάτωση του, ώστε να λειτουργεί σωστά, οπότε κάνοντας την ενυδάτωση σου συνήθεια κατά τη διάρκεια της ημέρας, μπορείς να περιορίσεις τους πονοκεφάλους και να αυξήσεις την πνευματική διαύγεια. Στόχος; 10 φλιτζάνια την ημέρα. Αν το ξεχνάς ή το αμελείς, βάλε ξυπνητήρι κάθε μία ώρα.

#4. Στείλε το… μυαλό σου στο γυμναστήριο 

Η πρώτη σου επιλογή, εφόσον υπάρχει, θα ήταν να σηκωθείς και να κινηθείς τριγύρω στον χώρο – δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο για να σου χαρίσει ενέργεια. Ωστόσο, αν είσαι «δεμένη» στο γραφείο σου μπορείς να αποφύγεις τα ανούσια Instagram-scrolling αλλά να κινητοποιήσεις το μυαλό σου με διάφορες δραστηριότητες – quiz, sudoku, σταυρόλεξα -, που δεν θα αφορούν τη δουλειά αλλά θα κρατήσουν ενεργοποιημένο το μυαλό σου. Επίσης, ένα γρήγορο τηλεφώνημα σε κάποιον που αγαπάς μπορεί να κινητοποιήσει εξίσου τον εγκέφαλο σου.

#5. Μάσησε, μύρισε, τρίψε 

Μία τσίχλα με έντονη γεύση μπορεί να σε κάνει περισσότερο ενεργητική, όπως επίσης λίγο μασάζ στο εσωτερικό των καρπών σου με έλαιο μέντας. Η μυρωδιά ενός βοτάνου, όπως δεντρολίβανο, «δουλεύει» εξίσου. Όσον αφορά τη μυρωδιά, ακόμα μια επιλογή είναι το λεμόνι. Ένα φλιτζάνι με ζεστό νερό και λεμόνι είναι καλή επιλογή που θα σου χαρίσει ενέργεια και θα σε βοηθήσει να ξεφορτωθείς τις τοξίνες.

Πηγή:ilovestyle.com

Related posts

Ύπνος: 5+1 συμβουλές για να κοιμάσαι καλύτερα στη καραντίνα

Γιάννης Μαυρίδης

Το βίντεο που δείχνει αν χρειάζεσαι παραπάνω ύπνο!

supervisor

Sandra Bullock: Πόσα θα πάρει για το «Gravity»;

supervisor

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό. ΝΑΙ Περισσότερα

Πολιτική Απορρήτου
ledger live