
Μεγάλη κόντρα στην Prime Time
Σας τα λέγαμε στο χθεσινό μας άρθρο,(δες εδώ), ότι το Voice ίσως χάσει μερίδιο από την μυθοπλασία του ALPHA.
Η επιβεβαίωση, λοιπόν, μας ήρθε από τα νούμερα τηλεθέασης, καθώς παρά τα μεγάλα νούμερα που έκανε ο Τελικός, το κανάλι της Κάντζας κατάφερε, χάρη στη “Μουρμούρα” και το “Tατουάζ” να σηκώσει κεφάλι και να αποκτήσει μεγαλύτερο μερίδιο της τηλεθέασης.
Συγκεκριμένα, το Voice σημείωσε 26.5% επί του συνόλου, ενώ στο δυναμικό κατάφερε να κάνει 21.9%.
Αντίστοιχα, η “Μουρμούρα” έκανε 23.7% στο γενικό και 24% στις ηλικίες 15-44 με το “Τατουάζ” να συνεχίζει στα ίδια-και λίγο ανεβασμένα-επίπεδα.
Χαρακτηριστικά, ο μέσος όρος του δεύτερου σίριαλ κυμάνθηκε στο 24.5%, με το νεανικό κοινό να σταθεροποιείται στο 23.3%.
Δείτε αναλυτικά τα τέταρτα:
Γενικό κοινό
Μην αρχίζεις την Μουρμούρα 25,3% – 22,6% – 24,8% – 22,2%
Τατουάζ 21,2% – 20,3% – 24,8% – 26,1% – 21,3% – 27,4% – 25,2% – 28,9% – 25,4% – 20%
Voice 18,6% – 16,9% – 20,8% – 24% – 23,3% – 19,8% – 23,1% – 23,1% – 25,6% – 25,5% – 22,3% – 26,3% – 29,7% – 32,1% – 29,3% – 34,6% – 37,5% – 37,4% – 33,3%
Νεανικό κοινό
Μην αρχίζεις την Μουρμούρα 25,3% – 22,2% – 25,1% – 22%
Τατουάζ 18,5% – 18,4% – 23,1% – 24,1% – 21% – 25% – 22,1% – 24,8% – 23,6% – 18,7%
Voice 15,1% – 13,4% – 16,3% – 19,5% – 19,4% – 16,6% – 18,8% – 18,2% – 21% – 21,6% – 19% – 21,7% – 24,3% – 26,4% – 23,3% – 27,6% – 29,8% – 29,6% – 27,2%