Backstage24.gr
Υγεία & Ομορφιά

Ασκήσεις pilates στο σπίτι για αρχάριους (Video)

Οι ασκήσεις και η φιλοσοφία της γυμναστικής pilates βασίζεται στη στάση του ανθρώπινου σώματος και τις κατάλληλες αναπνοές. Τα οφέλη της είναι ότι βελτιώνει την στάση του σώματος και του αναπνευστικού συστήματος, ενδυναμώνει την χαλάρωση του νευρικού συστήματος και ανακουφίζει το σώμα από τις καταπονήσεις.

Ο καθηγητής Φυσικής Αγωγής, ειδικευμένος στο Pilates και το Yoga, κ. Απόστολος Καϊνανάς, παρουσιάζει με βίντεο με μερικές σημαντικές ασκήσεις που μπορείτε να κάνετε στο σπίτι εύκολα και γρήγορα ανάλογα με τον σωματικό σας βάρος. Η μέθοδος εξασκείται είτε σε ειδικά μηχανήματα είτε και στο έδαφος με τη χρήση εξαρτημάτων όπως οι μπάλες και τα λάστιχα, ή μόνο με τη χρήση σωματικού βάρους.

Να θυμάστε ότι εσείς θα κάνετε 6-8 επαναλήψεις για την κάθε άσκηση έτσι ώστε το πρόγραμμα να σας «βγει» σε περίπου 45’.  Η εισπνοή γίνεται από τη μύτη και η εκπνοή από τα χείλη, έτσι ώστε να ενεργοποιούνται συγκεκριμένοι μύες της κοιλιάς.

Στο πρώτο μέρος του βίντεο δώστε προσοχή στις οδηγίες του trainer σχετικά με τη στάση του σώματος και την σωστή τεχνική αναπνοής, έτσι ώστε να εξοικειωθείτε.

Στο επόμενο στάδιο συμμετέχουν επίσης τα πόδια, αυξάνοντας έτσι το επίπεδο δυσκολίας.

Αν μέχρι στιγμής ανταποκριθήκατε ικανοποιητικά, για να ολοκληρώσετε έναν κύκλο, συνεχίστε με το τρίτο στάδιο.

 

Πηγή: mama365.gr

Related posts

Ο λόγος που οι παχύσαρκοι δεν έχουν καλή μνήμη

Αναστάσης Δαφνής

Γιατί μας παχαίνει το βραδινό γεύμα;

supervisor

Λαμπερό σώμα στο πι και φι!

supervisor

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό. ΝΑΙ Περισσότερα

Πολιτική Απορρήτου