Gossipstory.gr
Media

Δ.Αλεξάνδρου: Τι είπε για την Ε.Μενεγάκη;

Καλεσμένος στην εκπομπή «Μες στην καλή χαρά» ήταν το γνωστό μοντέλο Δημήτρης Αλεξάνδρου. Ευδιάθετος και ετοιμόλογος τοποθετήθηκε στις ερωτήσεις της παρέας. Μίλησε μεταξύ άλλων για την παρουσιάστρια Ελένη Μενεγάκη, τη συνεργασία του στην εκπομπή της, με ποιον είναι πιο κοντά, αλλά και για τον χαρακτήρα του, το αν κάνει σχέδια για το μέλλον…

Δείτε το σχετικό απόσπασμα.

Related posts

Στο Πρωινό: Ο λόγος που η Φαίη Σκορδά έλειπε από την εκπομπή

editor

Survivor 18/6: “Ο Ηλίας Μπόγδανος κινεί τα νήματα στους Amigos”

Γιάννης Μαυρίδης

Xαμός στο “My Style Rocks”: “Πλακώθηκαν” με την Εύα Μπάση οι κριτές! (ΒΙΝΤΕΟ)

editor

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό. ΝΑΙ Περισσότερα

Πολιτική Απορρήτου
ledger live