Backstage24.gr
Υγεία & Ομορφιά

Δείτε πέντε τροφές που καίνε λίπος!

gala

Ημιάπαχο Γαλακτοκομικά προϊόντα

Τα γαλακτοκομικά προϊόντα λόγω της υψηλής περιεκτικότητάς τους σε πρωτεΐνη υψηλής βιολογικής αξίας ενισχύουν το μυοσκελετικό σύστημα αυξάνοντας τον βασικό μεταβολικό ρυθμό. Επίσης, περιέχουν σημαντικά ποσοστά ασβεστίου, φωσφόρου και βιταμίνης D, στοιχεία που βοηθούν στην καλύτερη και μεγαλύτερη απορρόφηση ασβεστίου από τα οστά. Καταναλώστε 2-3 μερίδες γαλακτοκομικών προϊόντων ημερησίως. Έρευνες έχουν δείξει πως η κατανάλωση τουλάχιστον 2-3 μερίδων ημιάπαχων γαλακτοκομικών προϊόντων ημερησίως ενισχύουν τη μειωμένη εναπόθεση λίπους στον οργανισμό.

olikis alesews
Προϊόντα ολικής άλεσης

Έρευνες έχουν δείξει πως η κατανάλωση σύνθετων υδατανθράκων ολικής άλεσης όπως ψωμί, κριτσίνια, κράκερ, μακαρόνια, ρύζι αναποφλοίωτο ολικώς ή μερικώς κ.α. έχουν περισσότερο ποσοστό φυτικών ινών σε σχέση με τα λευκά και επιβραδύνουν την πέψη των τροφών. Επίσης, οι φυτικές ίνες που περιέχουν κατά τη διάρκεια της πέψης μαζί με τα γαστρικά υγρά διογκώνονται και μας χορταίνουν πιο γρήγορα άρα καταναλώνουμε και μικρότερη ποσότητα φαγητού. Τέλος, είναι πλούσια σε διάφορα θρεπτικά στοιχεία όπως είναι ο σίδηρος, το ασβέστιο, ο ψευδάργυρος, βιταμίνες κ.α. Στην κατηγορία αυτή ανήκουν για τους ίδιους λόγους και οι νιφάδες βρώμης και το μούσλι.

aygo

Αυγό

Δυστυχώς, τα τελευταία χρόνια είναι η πιο παρεξηγημένη τροφή. Το αυγό βοηθά σημαντικά στην απώλεια βάρους. Έχει χαμηλό θερμιδικό φορτίο, πρωτεΐνες υψηλής βιολογικής αξίας, είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, με σημαντικότερα το ασβέστιο, τον σίδηρο και τις βιταμίνες του συμπλέγματος Β, αποτελεί μια πλήρη τροφή και ενισχύει το αίσθημα του κορεσμού. Ιδανική επιλογή για πρωινό (και μιλάμε για ολόκληρο το αυγό κρόκο και ασπράδι) είτε σε μορφή ομελέτας είτε βραστό, χτυπητό ή ποσέ, συνδυαστικά με μια φέτα ψωμί ολικής άλεσης και 1 ποτήρι φρέσκο χυμό αλλά μπορεί να αποτελέσει και μια καλή επιλογή σνακ ή και βραδινό. Ιδανικό τρόφιμο για όλες τις ώρες. Επίσης, ενισχύει την πνευματική διαύγεια και συγκέντρωση, το ανοσοποιητικό σύστημα, προλαμβάνει τις ασθένειες των οφθαλμών λόγω της υψηλής περιεκτικότητάς του σε φώσφορο και ψευδάργυρο και ενισχύει το μυϊκό σύστημα. Προσωπικά το συστήνω ανεπιφύλακτα!

soypa
Σούπες

Σε ότι αφορά τις σούπες αναφερόμαστε πάντα στον ζωμό και όχι τόσο στις κρεμμώδεις σούπες. Είναι μια πολύ καλή επιλογή για τον χειμώνα, αφού είναι ένα γεύμα χορταστικό με πολύ χαμηλό θερμιδικό περιεχόμενο. Επίσης, επειδή καταναλώνετε ζεστή, η σούπα μας βοηθά να την τρώμε με πιο αργό ρυθμό. Μπορεί να αποτελέσει είτε το πρώτο πιάτο σε ένα γεύμα όπου θα περιορίζει σημαντικά τον όγκο κατανάλωσης του επόμενου γεύματος είτε ως κυρίως πιάτο συνοδευτικά με κρέας, ψάρι, κοτόπουλο, λαχανικά ή φασόλια. Για ενίσχυση της γεύσης προσθέτουμε λεμόνι και πιπέρι.

psaria
Λιπαρά ψάρια και θαλασσινά

Λόγω της περιεκτικότητάς τους σε ω λιπαρά οξέα ενισχύουν τον μεταβολισμό, αποδίδουν ενέργεια στον οργανισμό με λίγες θερμίδες και λειτουργούν προστατευτικά για μια υγιή καρδία.

Πηγή:www.iatronet.gr

Related posts

Θαυματουργό scrub μαλλιών

paraskevi.eustathiou

7 tips για μακιγιάζ: Πως θα κάνεις τα ματάκια σου, ματάρες!

Αναστάσης Δαφνής

Λευκαντική Μάσκα Προσώπου

supervisor

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό. ΝΑΙ Περισσότερα

Πολιτική Απορρήτου