Backstage24.gr
Υγεία & Ομορφιά

Γιατί ο χυμός φρούτου δεν είναι η καλύτερη επιλογή(;)

Οι ειδικοί τονίζουν ότι πρέπει να τρώμε πολλά φρούτα εποχής.

Ευτυχώς έχουμε πολλούς τρόπους να τα απολαύσουμε. Είναι όμως κάποιος λιγότερο υγιεινός; Ίσως η απάντηση να σας εκπλήξει, αλλά ο χυμός φρούτων δεν είναι η καλύτερη επιλογή.

Γιατί να μην πίνουμε χυμούς;
Πολύ απλά γιατί είναι πολύ καλύτερο να τρώμε ολόκληρο το φρούτο παρά να πίνουμε μόνο το χυμό του. Όταν παίρνουμε μόνο το χυμό ενός φρούτου στερούμαστε τις χορταστικές και πολύτιμες για τις λειτουργίες του οργανισμού φυτικές ίνες. Από την άλλη πλευρά, οι έτοιμοι χυμοί του εμπορίου περιέχουν συνήθως συντηρητικά και πρόσθετα σάκχαρα. Αν δεν έχουμε άλλη επιλογή παρά έναν έτοιμο χυμό, προτιμούμε χυμό με προσθήκη βιταμίνης D και ασβέστιο (αυτό είναι ένα υπέρ στη συγκεκριμένη κατηγορία) και διαβάζουμε προσεκτικά τη σύσταση. Αν κάποιο είδος ζάχαρης (ζάχαρη, φρουκτόζη, μαλτόζη κ.λπ.) είναι ψηλά στη λίστα δεν το προτιμάμε.

Το ολόκληρο φρούτο είναι η καλύτερη επιλογή;
Συγκριτικά με το χυμό ναι, γιατί παίρνουμε όλες τις βιταμίνες (πολλές από τις οποίες είναι στη φλούδα του φρούτου) και τις φυτικές ίνες που εξασφαλίζουν καλύτερη λειτουργία του εντέρου και μας χορταίνουν. Το μειονέκτημα του φρούτου, που συνήθως το τρώμε ως σνακ ενδιάμεσα στα γεύματα, είναι πως λόγω των σακχάρων που περιέχει ανεβάζει απότομα το σάκχαρο του αίματος. Μετά πέφτει εξίσου απότομα, με αποτέλεσμα έντονη πείνα. Αν συνδυάσουμε το φρούτο με μια μικρή ποσότητα υδατάνθρακα και πρωτεΐνης, π.χ. ξηρούς καρπούς ή μία κουταλιά φιστικοβούτυρο, τότε έχουμε ένα απόλυτα θρεπτικό συνδυασμό.

Related posts

Μάσκα λίφτινγκ με λιναρόσπορο!

supervisor

Φτιάξε το δικό σου αποσμητικό!

paraskevi.eustathiou

Η φυσικοθεραπεύτρια Άρτεμις Τσακάλου μας εξηγεί τι είναι το πελματογράφημα

Αναστάσης Δαφνής

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό. ΝΑΙ Περισσότερα

Πολιτική Απορρήτου