Μυρίζουμε και με τα.. μάτια!

Δημοσιεύθηκε στις | Κατηγορία: Υγεία & Ομορφιά

Μέγεθος κειμένου: α+ α-

woman perfume

Νέα μελέτη από ψυχολόγους του πανεπιστημίου Μόντρεαλ δίνουν περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με την έννοια της μυρωδιάς και της πληροφορίας. Οι ερευνητές του Πανεπιστημίου ζήτησαν από 50 άτομα να μυρίσουν τέσσερα διαφορετικά δείγματα (αιθέριο έλαιο πεύκου, αιθέριο έλαιο γερανιού, κύμινο και παρμεζάνα), τα οποία είχαν μια συγκεκριμένη ένδειξη – περιγραφή, όπως: ετικέτα «φρέσκα λουλούδια» ή «φθηνό άρωμα».

Μέσα από τα αποτελέσματα της έρευνας, διαπιστώθηκε, πως οι εξεταζόμενοι ήταν αναλόγως θετικά ή αρνητικά προδιατεθειμένοι απέναντι στην πληροφορία και τη μυρωδιά. Τελικά η όσφρηση σε αυτές τις περιπτώσεις είναι καθαρά υποκειμενική και επηρεάζεται από τη λογική ερμηνεία που προκύπτει, όταν διαβάζουμε ένα σχόλιο. Οι αισθήσεις μας «συνεργάζονται» και αλληλεπιδρούν, ώστε να ερμηνεύσουν ένα εξωτερικό ερέθισμα.

Πηγή: onmed.gr

Όπου και αν βρίσκεσαι, ο,τι κι αν κάνεις, αποθήκευσε στην μνήμη του κινητού σου τους τηλεφωνικούς αριθμούς και το email του Backstage24.gr και στείλε μας την φωτογραφία, το βίντεο, το μήνυμά σου, την καταγγελία, τις παρατηρήσεις σου, για να δείξεις και να πεις αυτό που θέλεις.

Τηλ. 6978996046

Άλλοι τρόποι επικοινωνίας με το Backstage24.gr:

ΓΡΑΨΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ! * Παρακαλώ εισάγετε το σχόλιο σας με ελληνικούς χαρακτήρες, πεζοκεφαλαία.

Το Backstage24.gr δεν φέρει ευθύνη για τα σχόλια που αναρτώνται στην ιστοσελίδα του. Ωστόσο, οφείλει να διαγράφει σχόλια που το περιεχόμενό τους είναι απειλητικό, προσβλητικό, χυδαίο, βίαιο ή υβριστικό προς άλλους σχολιαστές ή την ίδια ομάδα του site.