Το jenny.gr διοργάνωσε μια βραδιά μόδας και σινεμά στη Θεσσαλονίκη για τους σκοπούς του Συλλόγου ΣΤΟΡΓΗ!

Δημοσιεύθηκε στις | Κατηγορία: Lifestyle

Μέγεθος κειμένου: α+ α-

Ο κόσμος της μόδας συνάντησε ξανά τον κόσμο του κινηματογράφου – αυτή τη φορά στη Θεσσαλονίκη.

Ο μεγαλοπρεπής χώρος του Porto Palace Hotel άνοιξε τις πόρτες του και φιλοξένησε το λαμπερό fashion crowd που συγκεντρώθηκε όχι μόνο για να γιορτάσει το εξαιρετικό ταλέντο ενός από τους πιο θρυλικούς σχεδιαστές της ιστορίας, Manolo Blahnik, αλλά και για να υποστηρίξει τον Σύλλογο Φίλων Καρκινοπαθών παιδιών, ΣΤΟΡΓΗ.

Το jenny.gr παρουσίασε το ντοκιμαντέρ-αφιέρωμα στη ζωή του Manolo Blahnik, «Manolo: The Boy Who Made Shoes For Lizards» και μέρος των εσόδων του event διατέθηκαν για τη στήριξη του έργου του Συλλόγου «ΣΤΟΡΓΗ».

Ο κόσμος άρχισε να καταφθάνει από νωρίς. Κομψά looks, ξεχωριστά outfits και υπέροχη ενέργεια γέμισε σιγά σιγά τηναίθουσα Grand Pietra Hall, του Porto Palace Hotel. Η ένταση της μουσικής ανέβηκε, τα φώτα ελαφρώς χαμήλωσαν και τα πρώτα φλας άρχισαν να αστράφτουν. Όπου κι αν κοιτούσε κανείς θα έβλεπε μόνο χαμόγελα, αγκαλιές, γέλια, παρέες που απαθανάτιζαν τη στιγμή, παλιούς και νέους συνεργάτες να βρίσκονται μαζί με αφορμή την αγάπη τους για τη μόδα και τον κόσμο του κινηματογράφου.

Την βραδιά άνοιξε η Τζένη Μπαλατσινού και εμφανώς συγκινημένη έδωσε το λόγο στην ιδρύτρια και πρόεδρο του Συλλόγου ΣΤΟΡΓΗ κυρία Τίμη Μπακατσέλου, η οποία με τη σειρά της έκανε μια αναδρομή στο έργο του Συλλόγου ΣΤΟΡΓΗ και καλωσόρισε τους καλεσμένους. Πάνω από 350 άτομα παρακολούθησαν την ταινία και περιηγήθηκαν στο χώρο και στα διαδραστικά fashion corners. Μετά το πέρας της ταινίας ακολούθησε πάρτυ.

Υπάρχει, αλήθεια, πιο μαγικός τρόπος να κορυφωθεί μια βραδιά μόδας και στιλ, από την παρουσία της πιο stylish σαμπάνιας; Η Moët & Chandon στήριξε αυτήν τη βραδιά μόδας, γιορτάζοντας τη μαγεία του στιλ. Παράλληλα, πιστή στην φιλανθρωπική της πρωτοβουλία, η Moet προέτρεψε όλους να κάνουν “toast for a cause” υψώνοντάς ένα ποτήρι Moët & Chandon προς τιμή του Συλλόγου ΣΤΟΡΓΗ και της πολύτιμης δράσης της στα καρκινοπαθή παιδιά.

Η VOLVO παρουσίασε για πρώτη φορά στο κοινό το νέο VolvoXC40, την πρόταση της σουηδικής μάρκας στην κατηγορία των premium compact SUVs.

Η L’OREAL PROFESSIONEL εμπνευσμένη από το μοναδικό στυλ της ταινίας του Manolo Blahnik σε συνεργασία με την καλλιτεχνική ομάδα της Haute Coiffure Grecque υπό την καθοδήγηση της Μαρίας Δρεττάκη επιμελήθηκε το hairstyling των μοντέλων και παρουσίασε τα απόλυτα hair trends αυτής της σεζόν. Εντυπωσιακά looks, fashion-forward χτενίσματα και εκλεπτυσμένες πινελιές από κινηματογραφικά hairstyles είναι τα στοιχεία που εμπλούτισαν το μεγαλύτερο fashionmovieevent της χρονιάς.

Το μακιγιάζ των μοντέλων επιμελήθηκε η νέα ανατρεπτική μάρκα μακιγιάζ Urban Decay που υπερβαίνει τα όρια της ομορφιάς, συνδυάζοντας θηλυκότητα με δυναμισμό. Πρωταγωνιστές τα αναπάντεχα χρώματα, τα δυναμικά χείλη αλλά και τα εντυπωσιακά eyelooks που μπορεί κανείς να δημιουργήσει χάρη στην τεράστια συλλογή μακιγιάζ υψηλής απόδοσης, σε κάθε πιθανή απόχρωση.

essie έδωσε τη δική της πινελιά στην εμφάνιση των μοντέλων αλλά και των λαμπερών καλεσμένων χαρίζοντάς τους ένα ανανεωμένο nailstyle που τράβηξε όλα τα βλέμματα.

Μέσα από μια αναδρομή στα shoetrends που κυριαρχούσαν ανά δεκαετία, η NAK SHOES έφτασε στις τάσεις του «σήμερα», μέσα από την ανανεωμένη κολεξιόν της για τη σεζόν Spring/Summer 2018 κάνοντας ακόμα πιο έντονο τον fashion χαρακτήρα της βραδιάς.

Η Oxette τόνισε τον ξεχωριστό χαρακτήρα στα μοντέλα και τις εμφανίσεις τους με μοναδικά συλλεκτικά κοσμήματα που ταιριάζουν με το event αλλά και με νέες προτάσεις κοσμημάτων και ρολογιών από την καλοκαιρινή συλλογή sands of gold.

Tα πολυκαταστήματα attica πλαισίωσαν το livebackstage με συλλογές ρούχων από τα πιο γνωστά brandsδίνοντας το στίγμα για τις νέες τάσεις της σεζόν.

Οι λαμπερές καλεσμένες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τα προϊόντα ντεμακιγιάζ SEPTONA Daily Clean τα οποία φρόντισαν για το ντεμακιγιάζ των μοντέλων και σίγουρα θα θελήσουν να τα εντάξουν και στη δική τους καθημερινή ρουτίνα περιποίησης.

H εταιρεία FessaMartha Grammenidou Oriental Carpets φρόντισε να δημιουργήσει την απαραίτητη ατμόσφαιρα στον χώρο, διακοσμώντας το lounge όπου πραγματοποιήθηκε η προβολή της ταινίας.

Όπου και αν βρίσκεσαι, ο,τι κι αν κάνεις, αποθήκευσε στην μνήμη του κινητού σου τους τηλεφωνικούς αριθμούς και το email του Backstage24.gr και στείλε μας την φωτογραφία, το βίντεο, το μήνυμά σου, την καταγγελία, τις παρατηρήσεις σου, για να δείξεις και να πεις αυτό που θέλεις.

Τηλ. 6978996046

Άλλοι τρόποι επικοινωνίας με το Backstage24.gr:

ΓΡΑΨΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ! * Παρακαλώ εισάγετε το σχόλιο σας με ελληνικούς χαρακτήρες, πεζοκεφαλαία.

Το Backstage24.gr δεν φέρει ευθύνη για τα σχόλια που αναρτώνται στην ιστοσελίδα του. Ωστόσο, οφείλει να διαγράφει σχόλια που το περιεχόμενό τους είναι απειλητικό, προσβλητικό, χυδαίο, βίαιο ή υβριστικό προς άλλους σχολιαστές ή την ίδια ομάδα του site.